مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:102022-12-25اجتماعي

انسداد 150 راه روستای لرستان به علت بارش سنگین برف/ برق 50 روستا همچنان قطع است


مدیرکل مدیریت بحران لرستان از انسداد 150 راه روستایی خبر داد و گفت: راه های اصلی تمامی محورهای استان باز و امکان تردد وجود دارد، ضمن اینکه در محورهای برف خیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- مهدی پازوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح آخرین وضعیت راه های استان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور دلفان هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در برخی شهرهای استان، افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی، سامانه بارشی امروز از استان خارج می شود.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از انسداد 150 راه روستایی خبر و ادامه داد: راه های اصلی تمامی محورهای استان باز و امکان تردد وجود دارد، ضمن اینکه در محورهای برف خیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پازوکی همچنین با اشاره به قطعی برق در 50 روستای استان به دلیل بارش سنگین برف، تصریح کرد: در حال حاصر 40 روستای الیگودرز، 8 روستای دلفان و 2 روستا در خرم آباد دچار قطعی برق شدند.

 وی بیان داشت: تا زمان بازگشایی راه در برخی روستاها امکان اتصال برق به شبکه سراسری وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه آب شرب روستاهای گرفتار در برف تامین و مشکلی وجود ندارد، گفت: آذوقه لازم نیز از طریق نیروهای امداد و نجات در اختیار افراد گرفتار در برف قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 150 راه روستای لرستان به علت بارش سنگین برف/ برق 50 روستا همچنان قطع است

انسداد 150 راه روستای لرستان به علت بارش سنگین برف/ برق 50 روستا همچنان قطع است