مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:562022-12-25حوادث

اسکان مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجان/ ثبت 10 تصادف در جاده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته برای 157 نفر حادثه دیده  و گرفتار در برف و کولاک توسط 12 تیم عملیاتی در جاده های استان زنجان امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در این امدادرسانی ها 44 نفر از مسافران درراه مانده در مسجد زینبیه شهر قیدار، ماهنشان و طارم اسکان داده شدند و برای آنها 40 تخته پتو توزیع شد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 12 تیم عملیاتی شامل 66 نجاتگر و نیروی عملیاتی برای در راه ماندگان در مسیرهای ارتباطی استان زنجان امدادرسانی کردند، تصریح کرد: در این عملیات ها 9 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات و کمک دار به کارگیری شد.

10 تصادف در جاده ای در استان ثبت شد موسوی از وقوع 10 مورد تصادف طی 24 ساعت گذشته در جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: در این تصادفات 37 نفر حادثه دیده، 21 نفر از هموطنان مصدوم و 35 نفر دیگر نیز آسیب دیدند و این حوادث دو فوتی در صحنه نیز داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: 17 تیم عملیاتی شامل 90 نفر از نجاتگران و نیروهای عملیاتی به هموطنان در این حوادث فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده ای شبانه روز گذشته نیز 10 دستگاه خودروی نجات، هفت دستگاه آمبولانس ست نجات و هیدرولیک نیز سه دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجان/ ثبت 10 تصادف در جاده ها

اسکان مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجان/ ثبت 10 تصادف در جاده ها