مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:402022-12-25اجتماعي

شناسایی و توقف 91 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در نمین


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: طی 9 ماهه سال جاری جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه نسبت به شناسایی و توقف 91 مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی آزاد پیش ازظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان، اظهار کرد: با انجام 380 مورد گشت راهداری در محورها طی 9 ماهه سال جاری در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه نسبت به شناسایی و توقف 91 مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام شده است.

وی با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی وظیفه راهداری است، افزود: 34 مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ 19 مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از صدور بیش از 35 هزار برگ بارنامه در این شهرستان از اول سال جاری خبر داد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته 861 هزار تن کالا در این شهرستان جابه جا شده است، گفت: 24 شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان نمین در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

آزاد، با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 7 هزار و263 نفر مسافر توسط دو شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابه جا شده اند تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقف 91 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در نمین

شناسایی و توقف 91 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در نمین