مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:352022-12-25بين الملل

ترکیه: زمان آن است که ناتو جلوی «گستاخی» یونان را بگیرد


در بحبوحه رویکردهایی با نیت حسنه آنکارا برای تبدیل دریای اژه و مدیترانه به دریای دوستی ، از ناتو می خواهیم جلوی گستاخی یونان را بگیرد.

- وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد: در بحبوحه "رویکردهایی با نیت حسنه" آنکارا برای تبدیل دریای اژه و مدیترانه به "دریای دوستی"، از ناتو می خواهیم جلوی "گستاخی" یونان را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در نشست ارزیابی پایان سال وزارت دفاع ملی این کشور گفت: علی رغم رویکردهای حسنه ما، یونان به انجام اقدامات تحریک آمیز، تشدید تنش ها و رویکرد غیرقانونی اش ادامه می دهد.

وی ضمن تاکید بر اینکه یونان هفته گذشته دو بار برای جنگنده های ترکیه در مانورهای ناتو دردسر درست کرد، گفت: این رویکرد خصمانه صریحا نشان می دهد که یونان آنقدر گستاخ شده است که حتی به اصول و ارزش های اولیه ناتو بی اعتنایی می کند.

زمان آن فرا رسیده که ناتو جلوی گستاخی یونان را بگیرد.

وی افزود: ترکیه از مقامات نظامی و سیاستمداران یونان انتظار دارد تا فورا در رویکردهای تحریک آمیز و ستیزه جویانه خود که برای اهداف سیاسی داخلی اتخاذ شده اند، تجدیدنظر و مسائل و مشکلات موجود را از طریق گفت وگو حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: زمان آن است که ناتو جلوی «گستاخی» یونان را بگیرد

ترکیه: زمان آن است که ناتو جلوی «گستاخی» یونان را بگیرد