مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:252022-12-25اقتصادي

ایزدخواه: تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 4 دی ماه) در صحن علنی مجلس در جریان بررسی اقدامات و سیاست های ارزی دولت گفت: - نماینده مردم تهران گفت: تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 4 دی ماه) در صحن علنی مجلس در جریان بررسی اقدامات و سیاست های ارزی دولت گفت: در شروع دولت نرخ ارز 26 هزار تومان و امروز 39 هزار تومان یعنی حدود 50 درصد افزایش نرخ ارز داشته ایم، آقایان این شرایط را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهند.

وی بیان کرد: دست فرمان شما در مدیریت ارز همان دست فرمان دولت های قبلی است، تقاضا برای تبدیل ریال به ارز همیشه بوده و این قصه ای سی ساله است نباید در این باره فرافکنی کرد.

ایزدخواه با اشاره به شرایط تحریم کشور تصریح کرد: چرا از تجربه روسیه در مدیریت حفظ ارزش پول ملی استفاده نکردید، بازار غیررسمی نهایتاً 10 درصد معاملات ارزی را به خود اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است

ایزدخواه: تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است