مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:502022-12-25پزشكي

چطور سینوزیت را از سرماخوردگی تشخیص دهیم؟


تفاوت بین سرماخوردگی معمولی و سینوزیت اغلب مبهم است زیرا هردوی این بیماری ها در ابتدا علائم و نشانه های مشابهی دارند اما ازآنجایی که سرماخوردگی درمان خاصی ندارد و معمولاً باید 7 تا 10 روز دوره خود را طی کند و برخلاف آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا،  در حالی که التهاب سینوس ممکن است بیشتر در ماه های بهار و تابستان به دلیل آلرژی های فصلی رخ دهد، افراد زیادی هستند که در تمام طول سال از سینوزیت رنج می برند و برای برخی، علائم سینوس در زمستان افزایش می یابد.

تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند سینوس ها را تشدید کند و باعث شعله ور شدن سینوس در زمستان شود.

از آنجایی که عموماً زمستان با افزایش سرماخوردگی و سایر عفونت های تنفسی همراه است، بسیاری از مردم تصور می کنند هوای سرد عامل ایجاد مشکلات سینوسی در زمستان است؛ درحالی که زمستان به خودی خود باعث ایجاد مشکلات سینوسی نمی شود بلکه مقصر واقعی عود کردن سینوزیت در زمستان، میکروب ها هستند، به ویژه ویروس هایی که ما را بیمار می کنند مانند ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا.

میکروب ها چگونه باعث بروز مشکلات سینوسی در زمستان می شود؟ کاری که هوای سرد می تواند انجام دهد کمک به ایجاد شرایط محیطی برای رشد ویروس ها است؛ برخی عوامل که منجر به رشد میکروب ها و درنتیجه بروز مشکلات سینوسی در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور سینوزیت را از سرماخوردگی تشخیص دهیم؟

چطور سینوزیت را از سرماخوردگی تشخیص دهیم؟