مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:302022-12-25اقتصادي

نقره داغ شدن متخلفان اقتصادی در قزوین


تعزیرات حکومتی قزوین در 9 ماهه نخست سال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش 1000 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در تشریح عملکرد این مجموعه در 9 ماهه نخست سال جاری رسیدگی به 8 هزار و 137 فقره پرونده کالا و خدمات، 1 هزار و 165 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز، 381 فقره پرونده بهداشت دارو و درمان پرداخت.

وی گفت: سال جاری جمعا به 9 هزار و 683 فقره پرونده اقتصادی رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند یادآور شد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت ، گرانفروشی و کم فروشی ، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه اقدامات این مرجع جنبه بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی حامی کسبه منصف و قانونمدار بوده و اقداماتش در مقابله با فرصت طلبانی است که از وضعیت بازار سوء استفاده و حقوق مردم را ضایع می کنند.

وی همیاری مردم، همراهی دستگاه های نظارتی به ویژه اتاق اصناف در سلامت اقتصاد، ثبات بازار و کاهش میزان تخلفات اقتصادی را اثرگذار برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن متخلفان اقتصادی در قزوین

نقره داغ شدن متخلفان اقتصادی در قزوین