مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:302022-12-25سياسي

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز شهادت حضرت زهرا(س)


معاون بهره برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال1401 گفت: یک میلیون و 269 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید سلمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در توضیح نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در روز سه شنبه مورخ ششم دی ماه گفت: جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مراکز معاینه فنی بیهقی، نیایش و دماوند از ساعت 7:30 لغایت 15 و مراکز شهید آبشناسان، الغدیر، خاوران، امام رضا (ع)،شهدای زمان آباد، بعثت و فداییان اسلام از ساعت 7:30 لغایت 14 فعال هستند.

معاون بهره برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال 1401، حدود یک میلیون و 269 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعات هفت درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: از آمار اعلامی، 970 هزار دستگاه خودرو مربوط به مراجعات اول بوده و در این 9 ماه نقص مربوط به آلایندگی 134 هزار و هم راستایی 75 هزار و کمک فنر 34 هزار و تست ترمز 97 هزار و وضعیت ظاهری 154 هزار دستگاه خودرو مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران شناسایی و در نهایت جهت اخذ معاینه فنی توسط راکبین آن رفع ایراد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز شهادت حضرت زهرا(س)

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز شهادت حضرت زهرا(س)