مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:252022-12-25بين الملل

جنگ هسته ای، منطقه ای و تجزیه طلبی چگونه شکست خورد؟


این بار تجزیه طلب ها با رویکرد مسلحانه و همه جانبه که از حمایت خارجی هم برخوردار بود، به میدان آمدند، زیرا تجزیه ایران یکی از آرزوهای همیشگی گروهک های تروریستی و تجزیه طلب داخلی و خارجی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم نوشت: در این 100روز، گرچه بخشی از اعتراض برآمده به دلیل ناکارآمدی بود، اما بخش مهمی از وقایع سه ماه اخیر در اتمسفر ایران و نه جمهوری اسلامی شکل گرفت و این به جنگی تمام عیار بر سر استقلال منتج شد، چون این بار تجزیه طلب ها با رویکرد مسلحانه و همه جانبه که از حمایت خارجی هم برخوردار بود، به میدان آمدند، زیرا تجزیه ایران یکی از آرزوهای همیشگی گروهک های تروریستی و تجزیه طلب داخلی و خارجی بوده است؛ ایرانی تکه تکه شده، رها و بدون قدرت.

مانند لشکری که دست های شان را در هم فشرده اند و حالا می خواهند برای نابودی آنها از هم جدای شان کنند.

یکی از گروهک های فعال، تجزیه طلبان کردستان است.

با این بهانه که مردم کرد، زبان و مذهب جداگانه ای دارند درحالی که آنچه اوایل انقلاب در کردستان رخ داد با درگیری های مسلحانه تجزیه طلبان حزب دموکرات آغاز شد.

از آنجا که اوایل انقلاب، دولت رسمی هنوز شکل نگرفته بود، دولت موقتی بر سر کار بود که درباره مسائل تصمیم گیری می کرد و عقیده دولت موقت درباره مسأله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ هسته ای، منطقه ای و تجزیه طلبی چگونه شکست خورد؟

جنگ هسته ای، منطقه ای و تجزیه طلبی چگونه شکست خورد؟