مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:252022-12-25اجتماعي

پاک سازی همه معابر شهر زنجان بعد از بارش برف


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از پاک سازی همه معابر شهر زنجان خبر داد و گفت: امسال اولویت شهرداری بهره گیری از محلول برای برف روبی معابر سطح شهر است.

- غلامحسن احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده نیروها روز گذشته قبل از آغاز بارندگی در آماده باش بوده و بلافاصله عملیات برف روبی آغاز شد و مشکل چندانی برای تردد خودروها وجود نداشت و سعی کردیم همزمان با معابر اصلی معابر فرعی را نیز برف روبی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال تصمیم بر استفاده از محلول برای برف روبی است و در استفاده از ماسه و نمک نیز تلاش شد از ماسه شسته شده بهره گیریم تا بعد از عملیات برف روبی شاهد گل آلود بودن معابر نشویم.

این مسئول با اشاره به تسکیل ستاد زمستانی در شهرداری از آمادگی کامل نیروها برای مواجه با بارش برف خبر داد و اظهار کرد: از تابستان برنامه ریزی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در این بخش انجام شده است و امیدواریم امسال زمستان پربرفی داشته باشیم و با مدیریت درست این ایام را به خوشی سپری کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه ماشین آلات موردنیاز شهرداری برای برف روبی خریداری یا عقد قرارداد اجاره شده است، افزود: سعی داریم امسال میزان استفاده از نمک را کاهش دهیم و در همین راستا دو کارخانه تولید محلول نمک به ظرفیت تولید 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی همه معابر شهر زنجان بعد از بارش برف

پاک سازی همه معابر شهر زنجان بعد از بارش برف