مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:252022-12-25سياسي

نماینده طوالش: نقد من از سازمان برنامه به دلیل پروژه کنارگذر تالش بود


نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد مطرح شده از سمت وی درباره سازمان برنامه و بودجه گفت: مطالب بیان شده از سوی بنده در مورد سازمان برنامه و بودجه صرفاً از بابت نگرانی از توقف پروژه کمربندی تالش بوده و یادآور می شوم سازمان برنامه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، حسن محمدیاری در واکنش  به اظهارنظر اخیر خود پیرامون حذف خودسرانه ردیف بودجه ای توسط سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه صحبتهای بنده با هدف رفع موانع موجود در شهرستان در برخی رسانه ها ناقص مطرح شد، اظهار کرد: اینکه از زبان بنده گفته شده که سازمان برنامه و بودجه به صورت خودسرانه ردیف های بودجه را تغییر داده صحت ندارد.

نماینده طوالش با اشاره به اینکه مطالب بیان شده صرفاً از بابت نگرانی های بنده از توقف پروژه کمربندی تالش بوده گفت: یادآور می شوم سازمان برنامه و بودجه اهتمام به اجرای قانون دارد که موجب امتنان است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه پروژه کنارگذر تالش دارای ردیف اعتباری ملی و کددار می باشد، سازمان برنامه بودجه در قالب توافقنامه بین این سازمان و وزارت راه و شهرسازی طبق بند ی تبصره یک این پروژه را در قانون بودجه 1401 بگنجاند، تا شاهد تحقق یکی از مطالبات 20 ساله مردم تالش در دولت سیزدهم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده طوالش: نقد من از سازمان برنامه به دلیل پروژه کنارگذر تالش بود

نماینده طوالش: نقد من از سازمان برنامه به دلیل پروژه کنارگذر تالش بود