مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:202022-12-25اجتماعي

تردد موتورسیکلت در معابر لغزنده ممنوع است


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره رانندگی خودروها در شرایط بارانی و لغزندگی معابر گفت: با توجه به ادامه بارش ها و نزولات آسمانی پلیس راهور فاتب به رانندگان عزیز توصیه می شود که از سرعت و سبقت در معابر لغزنده حین بارش نزولات آسمانی پرهیز نموده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند.

وی ادامه داد: تیغه های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید چرا که این کار در روزهای بارانی خود نشان می دهد و اگر این برف پاک کن نتواند شیشه مقابل شما را به خوبی پاک و تمیز نماید شما در رانندگی و دید مقابل خود قطعاً دچار مشکل خواهید شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: قبل از حرکت حتماً مخزن شیشه شوی خودرو را پر نمایید و از سالم بودن آن مطمئن باشید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوید و قبل از حرکت نسبت به بازدید موارد ذکر شده اقدام نمایید.

وی افزود: تردد موتورسیکلت سواران برابر ماده 169 آیین نامه راهور در سطح معابر لغزنده و حین بارندگی ممنوع است لذا به موتورسواران عزیز توصیه می شود از تردد و حرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد موتورسیکلت در معابر لغزنده ممنوع است

تردد موتورسیکلت در معابر لغزنده ممنوع است