مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:202022-12-25اقتصادي

تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است


تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 4 دی ماه) در صحن علنی مجلس در جریان بررسی اقدامات و سیاست های ارزی دولت گفت: در شروع دولت نرخ ارز 26 هزار تومان و امروز 39 هزار تومان یعنی حدود 50 درصد افزایش نرخ ارز داشته ایم، آقایان این شرایط را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهند.

وی بیان کرد: دست فرمان شما در مدیریت ارز همان دست فرمان دولت های قبلی است، تقاضا برای تبدیل ریال به ارز همیشه بوده و این قصه ای سی ساله است نباید در این باره فرافکنی کرد.

ایزدخواه با اشاره به شرایط تحریم کشور تصریح کرد: چرا از تجربه روسیه در مدیریت حفظ ارزش پول ملی استفاده نکردید، بازار غیررسمی نهایتاً 10 درصد معاملات ارزی را به خود اختصاص می دهد.

چگونه این ده درصد بر کل بازار ارز تأثیر می گذارد.

نماینده مردم تهران عنوان کرد: چرا نمی توانید بازار غیررسمی را جمع کنید، چرا نمی توانید به 1100 صرافی غیرمجاز رسیدگی کنید؟ چرا برای مردم حساب ارزی ایجاد نمی کنید تا ارزها را از خانه به حساب های بانکی بیاورند و بعد از آن معاملات غیررسمی قاچاق شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است

تیم ارزی بانک مرکزی همان تیم دولت روحانی است