مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:152022-12-25اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف گاز در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: طی روزهای اخیر با افزایش 20 درصدی میزان مصرف گاز در مقایسه با پیش از اوج گیری سرما مواجه شدیم.

- سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برای تامین میزان گاز در بخش خانگی و تجاری، محدودیت هایی را به صنایع استان اعمال شده، اظهار کرد: در این بازه زمانی مصرف گاز کارخانه سیمان، قطع و مابقی صنایع عمده استان محدودیت هایی اعمال شده است.

وی گفت: طی روزهای اخیر با افزایش 20 درصدی میزان مصرف گاز در مقایسه با پیش از اوج گیری سرما مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه سقف مشخصی برای مصارف گاز هر استان تعیین نمی شود، یادآور شد: بر این اساس که شبکه انتقال گاز در سطح کشور، شبکه ای متصل است و دیسپاچینگ شرکت ملی گاز با اولویت تامین گاز مصارف خانگی، برحسب نیاز محدودیت هایی برای صنایع ایجاد می کند.

هاشمی گفت: ابلاغ شرکت ملی گاز به صورت روزانه انجام می شود و این ابلاغ حکم قانونی دارد و شرکت گاز استان و صنایع استان مکلف به رعایت آن محدودیت ها هستند تا گاز مورد نیاز برای مصرف بخش خانگی تامین شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اگر هوا سردتر شود و مصرف خانگی روند افزایشی پیدا کند، قطعا محدودیت های صنایع ادامه خواهد داشت، گفت: تا زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف گاز در خراسان شمالی

افزایش 20 درصدی مصرف گاز در خراسان شمالی