مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:552022-12-25سياسي

وقایع دانشگاه صنعتی اصفهان همچنان در ابهام / چه کسی پاسخگو است؟


هنوز کسی مسئولیت اتفاقات رخ داده اخیر در دانشگاه صنعتی اصفهان را بر عهده نگرفته است؛ چند هفته قبل بود که خبر مسمومیت جمعی از دانشجویان این دانشگاه مطرح شد و پس از آن خبر آتش سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و جان باختن «حسین مرادی»، - ایسنا/اصفهان هنوز کسی مسئولیت اتفاقات رخ داده اخیر در دانشگاه صنعتی اصفهان را بر عهده نگرفته است؛ چند هفته قبل بود که خبر مسمومیت جمعی از دانشجویان این دانشگاه مطرح شد و پس از آن خبر آتش سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و جان باختن حسین مرادی ، باعث تأثر و اندوه همگان شد.

  دوم آذرماه امسال، علت این اتفاق، آلودگی غذای توزیع شده در سلف مرکزی و وجود باکتری شیگلا سونیی اعلام شد و به موجب این اطلاعیه، تشدید نظارت ها بر مراکز حساس دانشگاه و نظارت بر کلیه فرآیندهای تهیه و طبخ غذا و بهداشت اماکن و فضاهای دانشگاه وعده داده شد.

در حالی که با گذشت تنها 13 روز از ابلاغ این اطلاعیه، کیفیت پایین غذا و خام بودن گوشت سرو شده در وعده ناهار سلف دانشگاه، باعث نارضایتی و اعتراض مجدد بسیاری از دانشجویان این دانشگاه شد.

چیزی از مسمومیت جمعی دانشجویان در دانشگاه صنعتی اصفهان نگذشته بود که در شامگاه 19 آذرماه، ساعت 19 و 38 دقیقه، خبر آتش سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و جان باختن فردی به نام حسین مرادی ، باعث تأثر و اندوه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقایع دانشگاه صنعتی اصفهان همچنان در ابهام / چه کسی پاسخگو است؟

وقایع دانشگاه صنعتی اصفهان همچنان در ابهام / چه کسی پاسخگو است؟