مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25اقتصادي

خاندوزی: بیش از 100 درصد کشف فرار مالیاتی داشتیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 دی) درباره وضعیت عملکرد و خروجی سیاست های مالی دولت طی 16 اخیر از شروع به کار دولت اظهار کرد: - وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با کشف فرار های مالیاتی و افزایش مودیان مالیاتی که از تور مالیات دهندگان بیرون بودند در حالی که همه کارگاران مالیات می دادند، موفق شدیم بیش از 100 درصد کشف فرار مالیاتی داشته باشیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 دی) درباره وضعیت عملکرد و خروجی سیاست های مالی دولت طی 16 اخیر از شروع به کار دولت اظهار کرد: ما در سال گذشته در ابتدای دی ماه بیش از 40 هزار میلیارد تومان کسری بودجه استفاده شده از تنخواه که استقراض از بانک مرکزی بود داشتیم که تا سه روز قبل این رقم را به صفر رساندیم.

وی افزود: امروز در شرایطی صحبت می کنیم که برای اولین بار مسئله کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی به کمترین رقم نازل پیدا کرده است.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: با کشف فرار های مالیاتی و افزایش مودیان مالیاتی که از تور مالیات دهندگان بیرون بودند در حالی که همه کارگاران مالیات می دادند، موفق شدیم بیش از 100 درصد کشف فرار مالیاتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: بیش از 100 درصد کشف فرار مالیاتی داشتیم

خاندوزی: بیش از 100 درصد کشف فرار مالیاتی داشتیم