مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:252022-12-25حوادث

علت آتش سوزی ساختمان منطقه پاداد اهواز در دست بررسی است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از در دست بررسی بودن علت آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان 18 غربی پاداد اهواز خبر داد.

- ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آتش سوزی در منطقه پاداد اهواز عنوان کرد: علت بروز این حادثه در حال بررسی است.

وی افزود: ساعت 6 و 18 دقیقه امروز یکشنبه با سامانه 125 آتش نشانی تماس و بروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه پاداد اهواز گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام خبر نجات جان 21 شهروند از این مجتمع مسکونی با استفاده از نردبان تصریح کرد: بلافاصله 6 خودرو همراه با 30 آتش نشان به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام شد.

قنبری با اشاره به اینکه مجتمع دچار حادثه شده چهار طبقه روی پارکینگ بود، ادامه داد: پارکینگ با خودروها آتش گرفته بود که همین باعث بروز دودگرفتگی در تمام هشت واحد ساختمان شده بود.

وی با درخواست حفظ خونسردی شهروندان هنگام بروز سانحه بیان کرد: از آنها تقاضا داریم که از تجمع در محل آتش سوزی خودداری کنند چون برخی مواقع دخالت و دلسوزی آنها باعث کند شدن انجام خدمات و حتی نجات همشهریان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس اعلام مرکز فوریت های پزشکی خوزستان، در این آتش سوزی 21 نفر خانم و آقا تاکنون مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت آتش سوزی ساختمان منطقه پاداد اهواز در دست بررسی است

علت آتش سوزی ساختمان منطقه پاداد اهواز در دست بررسی است