مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:202022-12-25سياسي

شب شعر «پنجمین روز زمستان» در بم برگزار شد


شب شعر «پنجمین روز زمستان» به مناسبت فرا رسیدن نوزدهمین سالگرد زلزله بم با حضور فرماندار، بخشداران، اعضای شورای شهر بم و بروات و جمعی از مسئولان و شاعران برگزار شد.

- ایسنا/کرمان شب شعر پنجمین روز زمستان به مناسبت فرا رسیدن نوزدهمین سالگرد زلزله بم با حضور فرماندار، بخشداران، اعضای شورای شهر بم و بروات و جمعی از مسئولان و شاعران برگزار شد.

محمد برزنگ فرماندار بم شامگاه سوم دی ماه در این شب شعر گفت: صبر در برابر مصیبت ها، سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و در هنگام برخورد با مصیبت باید به خداوند پناه برد چرا که خداوند به کسانی که در دنیا صبر پیشه می کنند، دورود فرستاده است.

وی به روزها و سال های اول زلزله اشاره و اظهار کرد: خساراتی که زلزله به بار آورد بسیار گسترده بود اما دولت همت کرد؛ حضور مقام معظم رهبری در بین زلزله زدگان نیز مایه خیر و برکت فراوان در این منطقه شد.

برزنگ افزود: امروز بم سر پا ایستاده و این همان پاداش خداوند است و باید شاکر باشیم.

فرماندار بم در ادامه بیان کرد: فرهنگ و هنر شهرستان بم هم به واسطه قدمت، تاریخ و تمدن و هم به واسطه ظهور چهره های جاودانه منحصر به فرد است.

وی افزود: هنرمندانی در این شهرستان داریم که به تنهایی عناصری جریان ساز و حرکت آفرین با نگاه و بیانی منحصر به فرد بودند از جمله زنده یاد ایرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «پنجمین روز زمستان» در بم برگزار شد

شب شعر «پنجمین روز زمستان» در بم برگزار شد