مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:552022-12-25سياسي

مسوول شعارنویسی بر دیوار های سفارت کیست؟


آغاز ماجرا به روز های پایانی پاییز برمی گردد؛ روز 26 آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان 12 کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار ها از روی دیوار .

- آغاز ماجرا به روز های پایانی پاییز برمی گردد؛ روز 26 آذر، سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان 12 کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار ها از روی دیوار های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.

اعتماد نوشت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، پس از حواشی خبر پاک کردن شعار ها از روی دیوار سفارت انگلیس توسط سفیر، شهرداری تهران بنر های جدیدی را در اطراف این سفارت نصب کرد ؛ این متن خبر رسانه وابسته به شهرداری تهران است که در روز های بعد نام شهرداری تهران از آن پاک شده، اما همچنان در حافظه گوگل باقی مانده است.

  به عبارتی ساده تر اگرچه روز 27 آذر همشهری آنلاین رسما شهرداری تهران را عامل نصب بنر کنار سفارت انگلیس معرفی کرده، اما در روز های بعد و با اصلاح این خبر، نام شهرداری تهران حذف شده و حالا هم سخنگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوول شعارنویسی بر دیوار های سفارت کیست؟

مسوول شعارنویسی بر دیوار های سفارت کیست؟