مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:402022-12-25بين الملل

اظهار عجز فرمانده سنتکام در برابر پهپاد های قدرتمند ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) گفت: خطری که خاورمیانه را تهدید می کند، - فرمانده سنتکام ضمن اظهار عجز درباره توانمندی نظامی ایران گفت: به دنبال تکنولوژی جدید برای مهار پهپاد های ایران هستیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) گفت: خطری که خاورمیانه را تهدید می کند، نشأت گرفته از ایران است.

ایران، زرادخانه ای از سیستم های هواپیمای بدون سرنشین را مدیریت می کند که از واحد های کوچک و کوتاه برد تا واحد های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی مدرن را شامل می شود.

این مقام نظامی آمریکایی افزود: همزمان، ایران درصدد ساخت پهپاد های بزرگ تر است که بتوانند مسافت های طولانی تری را با محموله های مرگبار فزاینده ای حمل کند.

وی افزود: نگاه آمریکا به این پهپاد ها به همان روشی است که به بسته های انفجاری تازه ساخت نگاه می کرد، بسته های انفجاری در دورانی که نظامیان ایالات متحده در افغانستان و عراق حضور داشتند.

کوریلا گفت: ایران، امنیت و ثبات منطقه را با توان موشک های بالستیک و پهپاد ها تضعیف می کند، همچنان که گروه های نیابتی ایران به طور مستمر و روزانه نیرو های آمریکا و متحدان واشنگتن در سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار عجز فرمانده سنتکام در برابر پهپاد های قدرتمند ایران

اظهار عجز فرمانده سنتکام در برابر پهپاد های قدرتمند ایران