مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:352022-12-25اقتصادي

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر آغاز شد


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از آغاز عملیات ساخت ناحیه صنعتی دهشیر خبر داد.

- محمد دهقان با اعلام این خبر گفت: رویکرد دولت، توسعه زیرساخت های صنعتی و زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته استان است و نواحی صنعتی در بخش های مختلف استان می توانند در راستای استقرار صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر که از مصوبات سفر استاندار یزد به شهرستان تفت می باشد، آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در این ناحیه صنعتی افزود: ناحیه صنعتی دهشیر با مساحتی قریب به 49 هکتار در منطقه غربی دهستان دهشیر قرار گرفته است که امیدورایم با پیشرفت عملیات طبق برنامه ریزی این ناحیه صنعتی در افق 1403 قابل بهره برداری و واگذاری به سرمایه گذاران باشد.

محمد دهقان در پایان با بیان اینکه این ناحیه صنعتی می تواند زمینه ساز استقرار صنایع پاک و کم آبخواه باشد و ضمن توسعه منطقه، زمینه ساز اشتغال برای مردم این منطقه باشد افزود: بخشی از عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا زمان بهره برداری، این ناحیه صنعتی نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر آغاز شد

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر آغاز شد