مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:302022-12-25پزشكي

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجان


مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کاهش یافته و شهروندان باید برای پیشگیری از پر شدن ظرفیت بیمارستان ها استفاده از ماسک و شست وشوی مداوم دست ها را فراموش نکنند.

- جلیل نصیری در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان، اظهار کرد: آخرین دستورالعمل ابلاغ شده توسط ستاد ملی کرونا در خصوص پروتکل های بهداشتی کووید - 19 به معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در دی ماه سال 99 بوده و دستورالعمل جدیدی در این زمینه ابلاغ نشده است؛ به همین دلیل نمی توان آمار دقیقی از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان داد ولی میزان رعایت پروتکل ها بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه احتمال شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور وجود دارد بنابراین توصیه می شود شهروندان استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مداوم دست ها را انجام دهند، افزود: در صورت رعایت پروتکل ها، دیگر نه مغازه ای بسته خواهد شد و نه مراکز درمانی استان پر از بیمار می شود.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و غیره استان در حال انجام بوده و همه مغازه های استان دارای کارت بهداشت هستند و در صورت رعایت نکردن بهداشت با آنان برخورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجان

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجان