مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:002022-12-25بين الملل

وزیر دفاع ترکیه از احتمال دیدار با همتایان روس و سوری خود خبر داد


وزیر دفاع ترکیه نسبت به مساله نشست احتمالی میان وزرای دفاع ترکیه، سوریه و روسیه که توسط رجب طیب اردوغان اعلام شد، واکنش نشان داد.

- وزیر دفاع ترکیه نسبت به مساله نشست احتمالی میان وزرای دفاع ترکیه، سوریه و روسیه که توسط رجب طیب اردوغان اعلام شد، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلوصی اکار، وزیر دفاع ترکیه نسبت به مساله نشست احتمالی میان وزرای دفاع ترکیه، سوریه و روسیه که توسط رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه اعلام شد، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، وی گفت: هر آنچه باید انجام شود، براساس اقدامات در همه سطوح برای حفظ حقوق و منافع کشورمان انجام می شود و در این راستا نیز ارتباطاتی وجود دارد.

وی افزود: اطلاعات در این مساله که چه زمان و کجا انجام شود، ضروری است، ما دیدارها و گفت وگو را نادیده نمی گیریم و از گفت وگو استقبال می کنیم، گفت وگو ادامه دارد و گاها به دیدار بین وزرا می رسد و گاها دیدار میان واحدهای اطلاعاتی صورت می گیرد و گاها نیز به شیوه ای دیگر رخ می دهد.

وزیر دفاع ترکیه تصریح کرد: ما مصم هستیم که میدان و میز را با موثر ترین روش تحت رهبری رییسمان کنترل کنیم.

آکار درباره اینکه آیا هنوز احتمال عملیات نظامی علیه اهداف تروریستی در شمال سوریه وجود دارد گفت که اقدامات میدانی مطرح است و بدون توقف ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه از احتمال دیدار با همتایان روس و سوری خود خبر داد

وزیر دفاع ترکیه از احتمال دیدار با همتایان روس و سوری خود خبر داد