مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 06:252022-12-25پزشكي

رشد 17 درصدی اهدای خون در تهران/افزایش اهدای خون بانوان پایتخت


مدیرکل انتقال خون استان تهران از اهدای خون 287 هزار پایتخت نشین در بازه زمانی عید نوروز تا یلدای 1401 خبر داد و گفت: به علت سرمای هوا احتمال کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون وجود دارد، - مدیرکل انتقال خون استان تهران از اهدای خون 287 هزار پایتخت نشین در بازه زمانی عید نوروز تا یلدای 1401 خبر داد و گفت: به علت سرمای هوا احتمال کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون وجود دارد، اما باید توجه کرد که نیاز به خون و فرآورده های خونی، نیازی روزانه و همیشگی است و حضور مستمر اهداکنندگان در روزهای سرد سال می تواند ضامن نجات و زندگی دوباره بیماران باشد.

دکتر سید منتظر شُبّر در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اهدای خون در استان تهران طی 9 ماه گذشته، گفت: بالغ بر 362 هزار و 410 نفر از مردم پایتخت در 9 ماه گذشته جهت اهدای خون به مراکز اهدای خون استان تهران مراجعه کرده اند.

باید توجه کرد که میزان مراجعه مردم به مراکز اهدای خون تهران طی 9 ماه گذشته در سال جاری، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، افزایشی 19 درصدی داشته است.

رشد 17 درصدی اهدای خون در تهران وی افزود: از بین داوطلبان اهدای خون در پایتخت، 287 هزار و 584 نفر موفق به اهدای خون شده اند که نسبت به آمار اهدای خون تهرانی ها در سال قبل، حدود 17 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی اهدای خون در تهران/افزایش اهدای خون بانوان پایتخت

رشد 17 درصدی اهدای خون در تهران/افزایش اهدای خون بانوان پایتخت