مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:452022-12-24سياسي

دستور استاندار سمنان به شهرداری ها/ نقاط حادثه خیز شهرها تا پایان سال ایمن شود


نقاط حادثه خیز در داخل شهرهای استان سمنان باید تا پایان سال ایمن سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام استانداری اظهار کرد: نقاط حادثه خیز در داخل شهرهای استان سمنان توسط شهرداری ها باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و تا پایان سال ایمن سازی شود و به صفر برسد.

وی تصریح کرد: مسیر طولانی راه های استان سمنان به همراه خسته کنندگی به دور از تنوع، رنگ و طبیعت یکی از عوامل مؤثر در تصادفات در راه های استان است.

استاندار سمنان اضافه کرد: فوت بالغ بر 95 درصدی حادثه دیدگان در مراکز درمانی باید بررسی، واکاوی و آسیب شناسی شده و مصوبات موردنیاز به تصویب برسد.

هاشمی بیان کرد: مصوبات جلسات شورای ترافیک، کمیسیون ایمنی راه ها و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان به صورت مستمر و ویژه تا نتیجه مطلوب پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در کنار جاده های اصلی استان و در نزدیکی روستاها و روستاهای هدف گردشگری استان، تابلوهای اطلاع رسانی برای جذب مسافران به منظور ایجاد تنوع و رفع خستگی نصب شود.

استاندار سمنان گفت: نیاز است تا در راستای ایجاد تنوع و رفع خستگی مسافران، استفاده از راهکارهای مناسب برای تشویق و ترغیب مسافران برای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار سمنان به شهرداری ها/ نقاط حادثه خیز شهرها تا پایان سال ایمن شود

دستور استاندار سمنان به شهرداری ها/ نقاط حادثه خیز شهرها تا پایان سال ایمن شود