مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:002022-12-24سياسي

حضور مردم در حماسه 9 دی صلابت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد


مردم غیور ایران در 9 دی با بصیرت و تبعیت پذیری از رهبری به خیابان ها آمدند و اقتدار و صلابت نظام اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به در پیش بودن سه مناسبت مهم حماسه 9 دی، سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه اظهار داشت: بازاریان و کاسبان بازار تجاری گناوه در سه مناسبت مهم پیش رو ایام فاطمیه، حماسه 9 دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشارکت فعال داشته وبا تدارک برنامه های مناسب و حضور در برنامه ها نقش مؤثر ایفا کنند.

فرماندار گناوه افزود: اتاق اصناف گناوه برای برگزاری ویژه برنامه های این ایام برنامه ریزی و مدیریت کند و با همکاری رؤسا و نمایندگان اتحادیه ها برنامه های خاص را تدارک ببیند و از بازاریان در این برنامه ها نیز دعوت شود.

وی گفت: بازار گناوه باید متناسب با ایام فاطمیه و دهه بصیرت و شهادت سردار شهید سلیمانی، با برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، نصب بنر، پرچم و بیرق های سیاه در پاساژها و بازار و اجرای برنامه های خاص فرهنگی و مذهبی با محوریت اتاق اصناف تدارک ببیند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه تغییر و تحول در فضای داخلی و بیرونی ادارات با محوریت سه مناسبت پیش رو باید دیده شود اضافه کرد: ادارات در این ایام برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در حماسه 9 دی صلابت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد

حضور مردم در حماسه 9 دی صلابت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد