مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 22:402022-12-24سياسي

فومن آماده میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام است


فرماندار فومن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

- فومن- فرماندار فومن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور عصر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان فومن فرصت حضور شهید گمنام در شهر فومن را مایه برکت و سعادت مردم شهرستان دانست و با اشاره به تلاش های انجام شده به منظور فراهم شدن فضای میزبانی این شهید بزرگوار، از همه عوامل اجرایی ستاد مردمی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مردم به پای انقلاب نشسته و دوستدار نظام هستند، باورهای ریشه دار مذهبی و اعتقاد قلبی به ارزش های والای انقلاب و آرمان های امام راحل را مبنای قدرتمند رابطه نزدیک مردم و نظام اسلامی در ایران عنوان کرد.

فکور در این راستا با اشاره به اینکه مردم در مراسم مذهبی به ویژه تشییع شهدای گمنام همواره حضوری گسترده دارند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان نیز با دلبستگی مثال زدنی خود به فرهنگ ایثار و شهادت، صحنه های زیبایی در میزبانی این فرزند برومند میهن اسلامی خلق خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فومن آماده میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام است

فومن آماده میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام است