مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 22:052022-12-24اقتصادي

افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در فومن


فرماندار فومن با اشاره به افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان گفت: نظارت ها در حوزه شهری افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان فومن با اشاره به اینکه رسالت این کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز است، تاکید کرد: همه باید تلاش کنند بر اساس قوانین، نسبت به پیشگیری و همچنین برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در اراضی دارای کاربری مغایر اقدام شود.

وی با بیان اینکه تخلفات ساخت و ساز باید جدی تر دنبال شود، اظهار کرد: وظیفه دستگاه های متولی حفاظت از اراضی تحت اختیار است و سایر متولیان نیز در این مسیر باید با آنها همکاری کنند زیرا هدف، حفظ اراضی ارزشمند شهرستان است.

فرماندار فومن متذکر شد: شرایط اراضی شهرستان ویژه است و تمام دستگاه ها باید به جد بر امر دریافت پروانه و صور مختلف ساخت و ساز توسط افراد در روستاها نظارت کافی و مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات متولیان اثرگذار بوده است، از افزایش نظارت و کاهش تخلفات به نسبت سنوات گذشته به ویژه در شرایط خاص خبر داد و افزود: اکنون جرایم شهرها مورد توجه قرار دارد و بنابراین نظارت ها در این نواحی افزایش خواهد یافت تا جلوی هرگونه سو استفاده گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در فومن

افزایش رصد و نظارت برای کاهش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در فومن