مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:502022-12-24سياسي

استقبال پرشور از گمنامان پرآوازه در مازندران/ این کاروان شمیم فاطمه (س) دارد


شهرهای مازندران امروز مزین به حضور پیکر های مطهر لاله های زهرایی در قالب دو دو کاروان در شرق و غرب استان بود و مردم مومن با استقبال پرشور از گمنامان پرآوازه دوباره وفاداری خویش را به آرمان های شهدا ثابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،در ایام فرارسیدن شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (س) مردم نجیب، مومن ولایتمدار دیار علویان میزبان چهارده فرزند مظلوم این آب و خاک هستند که پس از سال ها غریبی به آغوش وطن بازگشتند.

پیکر های مطهر لاله های زهرایی در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان از صبح امروز سوم دی ماه زینت بخش شهرها بود و مردم مومن با استقبال پرشور از گمنامان پرآوازه دوباره وفاداری خویش را به آرمان های شهدا ثابت کردند.

مردم دیار علویان با گلاب و اسپند به استقبال کاروان لاله های زهرایی رفتند و رشادت های آنان را در 8 سال دفاع مقدس گرامی داشتند.

امروز مردم گلوگاه، بهشهر، کلاردشت، چالوس و تنکابن خوشنامان این سرزمین را در آغوش کشیدند و ثابت کردند که همچنان پای انقلاب و شهدا ایستاده اند.

عسگر مجیدی معاون سپاه کربلا طی گفت وگویی با اشاره به میزبانی استان مازندران از چهارده شهید خوشنام دوران دفاع مقدس گفت: هر جا کشور نیاز به کمک معنوی و تقویت فرهنگ روحیه ایثار و شهادت داشت، شهدا به دادمان رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور از گمنامان پرآوازه در مازندران/ این کاروان شمیم فاطمه (س) دارد

استقبال پرشور از گمنامان پرآوازه در مازندران/ این کاروان شمیم فاطمه (س) دارد