مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:252022-12-24سياسي

دیدار سردار تنگسیری با خانواده شهید مدافع حرم «رضا اسماعیلی»


فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه جمعی از همرزمان دریادل با خانواده شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون «رضا اسماعیلی» دیدار نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز به همراه جمعی از همرزمان دریادل با خانواده شهید  مدافع حرم رضا اسماعیلی   از  لشگر فاطمیون دیدار و در جریان وضعیت زندگی آنان قرار گرفت.

در این دیدار سردار تنگسیری با ابراز ارادت و محبت نسبت به خانواده شهدا و این شهید والا مقام گفت: استقامت و صلابت خانواده شهدا برای ما رزمندگان مایه امید و دلگرمی  است، خانواده های شهدا به مانند یک چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ایمان و اراده راسخ این شهید ولایتمدار تصریح کرد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز، ویژگی های معنوی و مجاهدت های میدان نبرد شهید اسماعیلی را برای من تعریف کرده بود،  واقعأ قابل تحسین است که یک جوان 20 ساله با این صلابت و باور توانسته دشمن را مقهور و تحقیر نماید، وقتی خنجر روی گلوی او می گذارند و تقاضای اسائه ادب به امام علی (ع) می کنند ولی با نعره یا علی بن ابیطالب، امیرالمؤمنین حیدر او  مواجه می شوند، دشمن ما اینقدر پست و ذلیل هست وقتی نمی تواند در میدان عمل مقابله نماید دست به اعمال مذبوحانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار تنگسیری با خانواده شهید مدافع حرم «رضا اسماعیلی»

دیدار سردار تنگسیری با خانواده شهید مدافع حرم «رضا اسماعیلی»