مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:152022-12-24اقتصادي

کام خانواده چهارقلوهای فریمانی، شیرین به کرامت پر مهر رضوی شد


مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تقبل کامل هزینه بیمارستان، اهدای لوازم موردنیاز نوزادان و 640 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده چهارقلوهای فریمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، پنج روز قبل بود که خبر تولد چهارقلوهای فریمانی به تیتر یک رسانه های استان تبدیل شد؛ دو دختر و دو پسر که به یک باره، تعداد فرزندان را در خانواده کوچکشان به پنج رسانده بودند تا خواهر هشت ساله شان دیگر هیچ وقت تنها نباشد.

با این حال، با پدری که به شغل شریف کارگری مشغول است و مادری خانه دار ، قطعاً تامین همه هزینه های تولد چهارقلوهای نازنین  خصوصاً در شرایطی که هزینه هر شب نگهداری نوزادان حاصل از زایمان زودرس در زایشگاه ها حدود پنج میلیون تومان است دشوار است و با هزینه شیر خشک، پوشک و اقلام موردنیاز برای نگهداری نوزادان، صورتحساب نهایی سر به آسمان خواهد گذاشت.

اینجاست که بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به سفارش تولیت این آستان پا به میدان می گذارد تا آن طور که هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی می گفت، علاوه بر اهدای کمک نقدی 100 میلیون ریالی پیش از تولد چهارقلوها، اکنون این خانواده دوست داشتنی در گام دوم برنامه حمایتی بنیاد کرامت، همچنان در سایه پرمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام خانواده چهارقلوهای فریمانی، شیرین به کرامت پر مهر رضوی شد

کام خانواده چهارقلوهای فریمانی، شیرین به کرامت پر مهر رضوی شد