مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:252022-12-24اقتصادي

اجرای پویش های احسان و همدلی در استان مرکزی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی از اجرایی شدن پویش احسان و همدلی همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک تهامی در مراسم توزیع 130 تن گوشت مرغ بین نیازمندان استان با اشاره به اجرایی شدن پویش احسان و همدلی گفت: این پویش در راستای اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، برای حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم برخوردار پویش احسان و همدلی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 5 میلیارد تومان برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام(ره) هزینه شده است، افزود: این اقلام برای توزیع بین 30 هزار خانوار نیازمند در استان مرکزی توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی با بیان اینکه یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمک به محرومان است، ادامه داد: به گروه های جهادی همکار که وظیفه توزیع گوشت مرغ منجمد شده را بر عهده دارند تأکید جدی شده شأن و کرامت انسانی نیازمندان در حین توزیع کاملا حفظ شود.

تهامی با اشاره به اینکه 120 گروه جهادی در این استان با ستاد مذکور همکاری دارند، گفت: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش های احسان و همدلی در استان مرکزی

اجرای پویش های احسان و همدلی در استان مرکزی