مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:502022-12-24سياسي

مردم پلدختر شهدای گمنام را به آغوش کشیدند


پلدختر امروز میزبان پیکر چهار شهید گمنام بود تا بار دیگر این شهرستان به عنوان هویزه ثانی عطر شهادت بگیرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: امروز شنبه آیین استقبال و تشییع پیکر چهار شهید گمنام و والامقام تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور پلدختر و مسئولان برگزار شد.

مردم و مسئولان پلدختر در ورودی شمالی شهر با چشمانی اشک بار و گونه های خیس و صورتی گریان آمده بودند میهمانان تازه رسیده خویش را در آغوش بکشند تا احساس غربت نکنند.

پلدختری ها همزمان با ایام فاطمیه و در سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام (ص) میزبان این شهدای گلگون و یادگاران دوران دفاع مقدس بودند، خیابان ها و میدان شهید بهشتی شهر پلدختر مملو از خیل عظیم جمعیتی بود که سرمای هوا مانع استقبال کم نظیر آنها از آلاله های سرخ نشد.

کاروان خودرویی چهار شهید گمنام امروز عصر مورد استقبال چشمان اشک بار مردم دیار هویزه ثانی قرار گرفت و کوچه های پلدختر یک بار دیگر معطر به عطر شهدا شد.

آیین استقبال از چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم از جمله خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران دوران دفاع مقدس و همچنین مسئولان دیار هویزه ثانی از ورودی شمالی این شهر آغاز و از خیابان های امام خمینی (ره)، هفتم تیر و معلم جنوبی گذر کرده و به سمت مسجد امیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پلدختر شهدای گمنام را به آغوش کشیدند

مردم پلدختر شهدای گمنام را به آغوش کشیدند