مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:252022-12-24ورزشي

تساوی نساجی مقابل هوادار بعداز دو باخت


قبل از شروع این مسابقه، ساکت الهامی سرمربی هوادار و مطهری سرمربی نساجی که در اردوی پیش فصل در ترکیه با هم درگیری شدیدی داشتند، با یکدیگر آشتی کردند! - هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15 امروز (شنبه) با انجام دو دیدار همزمان در شهرهای تهران و اصفهان آغاز شد که در ورزشگاه دستگردی تهران تیم مازندرانی نساجی بار دیگر در کسب پیروزی ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ نساجی که دو بازی قبلی اش را باخته بود، در تعطیلات هم تغییر چندانی نداشته و این بار مقابل میزبان خود به یک امتیاز رسید تا کم کم از جایگاهش در نیمه بالایی جدول پایین بیاید.

قبل از شروع این مسابقه، ساکت الهامی سرمربی هوادار و مطهری سرمربی نساجی که در اردوی پیش فصل در ترکیه با هم درگیری شدیدی داشتند، با یکدیگر آشتی کردند!  هوادار تهران یک - نساجی قائمشهر یکگل ها: صائب محمدی در دقیقه 8 برای هوادار و حامد شیری در دقیقه 68 برای نساجیداور: موعود بنیادی فردکارت زرد: محسن سفیدچقایی، محمد حسینی، محمد چهارمحالی و محمد عباسی از هوادار و امیرمهدی جانملکی، کریم اسلامی و عرفان گل محمدی از نساجی- این مسابقه تقابل ساکت الهامی با تیم سابقش بود که در نهایت نتیجه ای بهتر از تساوی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی نساجی مقابل هوادار بعداز دو باخت

تساوی نساجی مقابل هوادار بعداز دو باخت