مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:202022-12-24پزشكي

فناوری؛ رویکرد اصلی بیست وسومین جشنواره پژوهشی ابوریحان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به توجه بیست و سومین دوره از جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی به حوزه فناوری، از معرفی و تقدیر از دانشجوی فناور برای اولین بار در طول برگزاری این جشنواره خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به توجه بیست و سومین دوره از جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی به حوزه فناوری، از معرفی و تقدیر از دانشجوی فناور برای اولین بار در طول برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر افشین زرقی با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه دستاوردها و گزارش عملکرد معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به منظور پاسخگویی و تقدیر از پژوهشگران پرتلاش و منتخب دانشگاه، مراکز و دانشکده های فعال در عرصه پژوهش و فناوری است.

وی، تفاوت این دوره را با دوره های پیش، با توجه به شعار سال تحت عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، تمرکز بیشتر جشنواره را روی موضوع فناوری اعلام کرد و افزود: به همین دلیل برگزیدگان در حوزه فناوری، به لحاظ تعدادی و کیفی بسیار متفاوت از سال های گذشته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: در این جشنواره از اساتید در سه رده استاد، دانشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری؛ رویکرد اصلی بیست وسومین جشنواره پژوهشی ابوریحان

فناوری؛ رویکرد اصلی بیست وسومین جشنواره پژوهشی ابوریحان