مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:452022-12-24اقتصادي

گاز بیش از 300 سازمان و مرکز دولتی و عمومی دیگر قطع شد


مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به قطع گاز بیش از 300 سازمان و مرکز دولتی و عمومی دیگر ، گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی اظهار کرد: هم زمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، شرکت های گاز استانی از ابتدای آذرماه، اقدام به پایش مصرف همه سازمان ها، اداره ها و مراکز دولتی، عمومی و.

کرده اند که در این ارتباط، از حدود بیش از 72 هزار پایش انجام شده تاکنون، بیش از 6 هزار و 300 مورد اخطار قطع گاز صادر شده، 841 مورد قطعی گاز داشتیم و 802 سازمان هم از ورود به داخل سازمانشان ممانعت کردند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه ها نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح همسو با اجرایی کردن بخش نامه صادرشده از سوی نهادهای حاکمیتی بالادست، وزارت نفت و دستورعمل های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران اجرایی می شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در پایان با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط گروه های کارشناسی شرکت ملی گاز ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز بیش از 300 سازمان و مرکز دولتی و عمومی دیگر قطع شد

گاز بیش از 300 سازمان و مرکز دولتی و عمومی دیگر قطع شد