مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:202022-12-24اقتصادي

رایزنی برای دریافت مجوز سفر دوم ته لنجی


استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم بروزرسانی لیست کالاهای ته لنجی از پیگیری های مستمر برای دریافت مجوز دومین سری سفر ته لنجی برای ملوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در گفتگویی رسانه ای با تاکید بر لزوم اصلاح رویه های ملوانی، اظهارداشت: ضعف بهره وری حمل و نقل دریایی، پایین بودن ظرفیت بنادر کوچک و مشکلات نرم افزاری موجب شده که سرمایه گذاری انجام شده توسط لنجداران بازگشت مطلوبی نداشته باشد .

وی افزود: کم بودن تعداد سفر ته لنجی ملوانان باعث می شود که صاحب لنج در همان یک سفری که می رود بخواهد تمام هزینه های جاری و خدمه را جبران و کسب درآمدی هم داشته باشد که همین امر مشکلاتی را ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان، با اشاره به پیگیری های انجام شده برای دریافت مجوز سفردوم ته لنجی، بیان کرد: تعداد سفرهای ته لنجی باید به حدی افزایش پیدا کند که حمل و نقل بهره وری شود و لازم نباشد، لنج ها با تجارت به دنبال کسب درآمد باشند از این رو با تلاش ها و پیگیری هایی که انجام داده ایم تلاش داریم مجوز سفر دوم ته لنجی را دریافت کنیم.

دوستی، با تاکید بر لزوم انضباط بخشی و تخصیص تخفیفاتی به صورت پلکانی به لنج داران، عنوان کرد: سیاست گذاری و تصمیم گیری در حوزه تجارت ملوانی باید به صورت متمرکز انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای دریافت مجوز سفر دوم ته لنجی

رایزنی برای دریافت مجوز سفر دوم ته لنجی