مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:102022-12-24حوادث

جزییات گروگانگیری اعضای یک خانواده در شهرک ولیعصر


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با 110 یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً 40 ساله را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رییس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، جزییات جدیدی از گروگانگیری در شهرک ولیعصر تهران را اعلام کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای؛ رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با 110 یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً 40 ساله را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رییس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی 39 ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه این فرد از شب گذشته در پشت بام خانه کمین کرده بود تا در موقعیت مناسب بتواند نقشه خود را عملی کند، گفت: با هوشیاری و درایت و عکس العمل به موقع پلیس، اعضای این خانواده بدون کوچک ترین آسیبی از داخل منزل خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گروگانگیری اعضای یک خانواده در شهرک ولیعصر

جزییات گروگانگیری اعضای یک خانواده در شهرک ولیعصر