مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:052022-12-24اجتماعي

باران و برف تهران را قفل کرد


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت 16 آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر خبر داد و گفت: بخش زیادی از این ترافیک بدلیل بارش باران و برف است و مردم باید ضمن پرهیز از انجام سفر های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل ونقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

سرهنگ علی اصغر شریفی روز شنبه به خبرنگاران گفت: صبح امروز و از حوالی ساعت 6 صبح شاهد شکل گیری ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت بودیم، جهت حرکت خودرو ها نیز در این مدت از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و از مرکز به سمت شمال بود.

این روند تا حوالی ساعت هفت صبح به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از بامداد امروز در معابر مستقر بوده و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام کردند، افزود: در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی در معابر کاسته شده است.

صبح امروز در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید صدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف تهران را قفل کرد

باران و برف تهران را قفل کرد