مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:502022-12-24اجتماعي

فرماندار فیروزکوه: مدارس شهرستان فردا یکشنبه غیرحضوری است


در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل است که از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف از ابتدای صبح امروز شنبه ستاد بحران شهرستان برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در آماده باش کامل است.

وی گفت: با اجرای مصوبات ستاد بحران، هماهنگی هایی برای تردد مسافران و شهروندان برای تسهیل در تردد و پیشگیری از حوادث در دست اقدام و اجرا است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این شهرستان کریدور دسترسی به استانهای شمالی است و با توجه به تردد مسافران از این شهرستان اقداماتی نظیر ماسه و نمک پاشی و پاکسازی راه اصلی دسترسی به استاهای شمالی و معابر اصلی شهر در حال انجام است.

حیدری در خصوص فعالیت مدارس گفت: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل است که از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ خواهد شد.

حیدری منش افزود: دستگاههای راهداری، اداره راه، راهنمایی ورانندگی، دستگاههای انتظامی و نیروهای بسیج برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در طی روزهای برفی آمادگی کامل دارند ودر مسیرها و معابر اصلی مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فیروزکوه: مدارس شهرستان فردا یکشنبه غیرحضوری است

فرماندار فیروزکوه: مدارس شهرستان فردا یکشنبه غیرحضوری است