مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:502022-12-24سياسي

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 700 دهیاری گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان از آغاز تفکیک زباله از مبدا در 700 دهیاری استان گیلان خبر داد و گفت: تفکیک زباله از مبدا و فروش زباله خشک می تواند منبع درآمد خوبی برای دهیاری ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز  در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با بیان اینکه حل معضل پسماند باید به اولویت فرمانداران مبدل شود، اظهار کرد: در برخی شهرستان ها اقدامات خوبی توسط فرمانداران برای مدیریت پسماند انجام شده و برخی از فرمانداران هم این مسئله را تاکنون جدی نگرفتند.

وی با اشاره به حضور بازرسان ویژه در فرمانداری ها به منظور بررسی روند چگونگی مدیدیت پسماند در استان گیلان گفت: در هفته های آینده بازرسان به منظور نظارت بر پروژه های پسماند، در فرمانداری ها حضور پیدا می کنند چون با همدلی می توان مشکلات این بخش را مرتفع کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تسریع در روند حل معضل پسماند در گیلان تصریح کرد: معضل پسماند در استان گیلان مربوط به سال 83 به بعد بوده و از آن سال تاکنون هیچ اقدامی در خصوص حل این مشکل اتخاذ نشده به همین منظور و بعد از سفر ریاست جمهوری به گیلان و تاکید وزیر کشور در حل این معضل، گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 700 دهیاری گیلان

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 700 دهیاری گیلان