مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:352022-12-24بين الملل

خلوصی آکار: امسال 3 هزار و 982 تروریست از پای درآمده اند!


وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع 3 هزار و 982 تروریست در کشورش، - شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز شنبه نشست خبری با اصحاب رسانه درباره عملکرد سال 2022 این وزارتخانه برگزار کرد.

وزیر دفاع ترکیه با ادعای اینکه در حال گذر از دوره ای هستیم که تحولات در سطح جهانی و منطقه ای شتاب گرفته و نگرانی های امنیتی به دلیل افزایش خطرات، تهدیدها و خطرات در بالاترین سطح قرار دارد ، گفت: ترکیه در این فرایند حساس همه تحولات را از نزدیک دنبال کرد و با اقدام پیشگیرانه تلاش کرد تا انواع اقدامات مربوط به دفاع و امنیت را انجام دهد.

خلوصی آکار در ادامه اعلام کرد: از اول ژانویه امسال تا کنون از ورود غیرقانونی 256 هزار و 199 نفر ممانعت به عمل آمد.

همچنین 8 هزار مهاجر غیرقانونی و 820 تروریست تحویل پلیس شدند.

3 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر، 35 هزار بسته سیگار، 2 هزار و 600 قبضه سلاح مختلف و بیش از 150 هزار انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در خصوص اشغال بخشی از خاک کشورهای عراق و سوریه پس از حضور نظامیان کشورش به بهانه مبارزه با تررویسم ادعا کرد: امسال در مجموع 3 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوصی آکار: امسال 3 هزار و 982 تروریست از پای درآمده اند!

خلوصی آکار: امسال 3 هزار و 982 تروریست از پای درآمده اند!