مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:202022-12-24اقتصادي

تکمیل پروژه های خسارت دیده شهری در پیچ وخم بی اعتباری


مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به عدم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های خسارت دیده استان، گفت: علی رغم پیگیری های متعدد از وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مهدی پازوکی ظهر امروز در همایش شهرداران لرستان، اظهار کرد: بر اساس قانون جدید مدیریت بحران، تمامی ساختمان های اداری در حال احداث و ماشین آلات در شهرداری ها باید بیمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی برای خسارت به ساختمان های اداری و ماشین آلات اعتباری پرداخت نمی شود، از این رو بیمه این موارد باید مدنظر شهرداری ها باشد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به عدم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های خسارت دیده استان، افزود: علی رغم پیگیری های متعدد از وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران، اما به دلیل محدودیت های اعتباری کشور، تامین منابع در یک دست انداز مانده است.

پازوکی بیان داشت: در همین راستا انتظار می رود شهرداران از منابع داخلی خود اقدام به تکمیل پروژه های نیمه تمام خسارت دیده کنند.

وی با اشاره به تهیه طرح جمع آوری آب های سطحی توسط برخی شهرداری های استان، خاطرنشان کرد: این طرح در مرحله نهایی دریافت پول است و انتظار می رود مابقی شهرداری های استان از این ظرفیت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های خسارت دیده شهری در پیچ وخم بی اعتباری

تکمیل پروژه های خسارت دیده شهری در پیچ وخم بی اعتباری