مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:102022-12-24ورزشي

استقبال آستارایی ها از نایب قهرمان کاراته آسیا + تصاویر


مردم و مسئولان ورزش دوست شهرستان مرزی آستارا ظهر امروز از سورنا بهزاد، ورزشکار موفق آستارایی که نایب قهرمان کاراته آسیا شده استقبال شایانی کردند.

- استقبال مردم و مسئولان آستارا از سورنا بهزاد، نایب قهرمان کاراته آسیا در محل مزار شهدا با اهدای گل و هدایایی انجام شد.

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا در آیین استقبال از سورنا بهزاد، نایب قهرمان کاراته آسیا، نوجوانان و جوانان را سرمایه های کشور دانست و اظهار کرد: افتخار آفرینی امروز سورنا بهزاد همه مردم شهرستان مرزنشین آستارا را خوشحال کرد و موفقیت او را قدر می دانیم.

وی با اشاره به لزوم نام آوری جوانان وطن برای ایران اسلامی، افزود: باید همواره قدردان مربیان و افرادی که قهرمانان و پهلوانان ما را پرورش داده و دغدغه جوانان را دارند، باشیم.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه تلاش برای سربلندی نام جمهوری اسلامی ایران یک عبادت است، گفت: باید با تمامی ظرفیت ها، امکانات را برای توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی فراهم سازیم تا شاهد رشد ورزش قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران شهرستان در عرصه های ملی و جهانی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا بهزاد در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا(رده سنی نوجوانان) که در تاشکند کشور ازبکستان برگزار شد به مقام نایب قهرمانی کاراته آسیا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آستارایی ها از نایب قهرمان کاراته آسیا + تصاویر

استقبال آستارایی ها از نایب قهرمان کاراته آسیا + تصاویر