مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:052022-12-24اقتصادي

حمایت از طرح های نوآورانه دانش بنیان ها برای تولید قطعات خودرو


دومین نمایشگاه قطعات یدکی و مصرفی صنعت خودرو با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دومین نمایشگاه قطعات یدکی و مصرفی صنعت خودرو، محلی برای به نمایش گذاشتن قطعات، لوازم یدکی و مصرفی ، تیونینگ، کمپینینگ ، آفرود ، آپشن ، خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت است که با مشارکت گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت های برتر داخلی و بین المللی و حمایت انجمن ها، اتحادیه ها، تشکل ها و مراکز علمی برپا می شود.

این نمایشگاه به منظور بهره گیری از فناوری های به روز در صنعت خودرو ، توسعه مبادلات و همکاری های تجاری و تبادل آخرین تجارب ، ارائه دستاوردهای مهندسی به شرکت های مختلف و حمایت از طرح های نوآورانه ای که آماده تجاری سازی هستند برگزار می شود.

حضور و مشارکت شرکت های دانش بنیان، توانمند و فعال در این رویداد که از طرف گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معرفی خواهند شد؛ رایگان خواهد بود.

همه شرکت های دانش بنیان و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی sat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های نوآورانه دانش بنیان ها برای تولید قطعات خودرو

حمایت از طرح های نوآورانه دانش بنیان ها برای تولید قطعات خودرو