مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:052022-12-24ورزشي

اعلام نفرات اول 10 وزن کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور


نتایج 10 وزن کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه 30 آذرماه به مدت 3 روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

 نتایج انفرادی نفرات اول اوزان دهگانه این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم ، مهدی جواهری (سهیمه قم) در دور نخست مهدی کیانی از چهار محال و بختیاری را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت ، وی در دور بعد و با نتیجه 9 بر صفر آرش نگهداری (سهیمه فارس) را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد ، جواهری در این مرحله محمد هادی شعبانی از فارس را با نتیجه 12 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله 6 بر 5 از مهرگان جهانگیری(سهمیه خوزستان) عقب بود ولی به دلیل سه اخطار شدن حریفش پیروز این دیدار لقب گرفت و راهی دیدار پایانی شد ، جواهری 20 ساله در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 1 از سد رضا خدری از البرز گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم ،امیررضا ده بزرگی از فارس در دور اول 10 بر صفر مهرداد حاجیانی از بوشهر را مغلوب کرد ، وی در دور دوم با نتیجه 5 بر 5 پویا ناصر پور از خوزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد ، ده بزرگی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نفرات اول 10 وزن کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور

اعلام نفرات اول 10 وزن کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور