مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:402022-12-24فرهنگي

آخرین آمار فروش سینمادر 9 ماه امسال


در 9 ماه گذشته فروش کل سینمای ایران به 312 میلیارد و 317 میلیون تومان رسیده و بیش از 10 میلیون و 440 هزار نفر هم به تماشای فیلم های اکران شده نشسته اند.

- آمار کل مخاطبان سینمای ایران در طول 9 ماه گذشته در حالی از 10 میلیون نفر گذر کرده که برخی سینماها در نبود اکران فیلم های جدید و جذاب در صدد نمایش فیلم های نوستالژیک و مفرح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاییز امسال سالن های سینمایی روزهای کم فروغی را از جهت استقبال مخاطب پشت سر گذاشتند و در شرایطی که فیلم های تدارک دیده شده برای اکران در این فصل از نمایش انصراف دادند، نمایش فیلمی مثل بخارست هم نتوانست به تنهایی گیشه سینما را تکان دهد.

همین امر سبب شد در روزهای منتهی به جام جهانی فوتبال سینماداران به دنبال پخش دو مسابقه آخر جام جهانی باشند که البته این کار هم در مقایسه با پخش مسابقه ایران فروش بالایی نداشت و کمتر از 300 میلیون تومان نصیب سینما کرد.

با این حال در هفته گذشته فیلم جدیدی به کارگردانی سیدجواد هاشمی اکران شد تا شاید همانند دیگر فیلم های کودک و نوجوانی که در ماه های گذشته مخاطب خوبی را به سینما کشانده بودند، این فیلم نیز با استقبال روبرو شود.

در کنار این ها بعضی سینماها به تازگی درخواست اکران فیلم های قدیمی و نوستالژیک را مطرح کردند تا شاید خانواده ها را به سینما رفتن ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار فروش سینمادر 9 ماه امسال

آخرین آمار فروش سینمادر 9 ماه امسال