مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:052022-12-24اقتصادي

کاهش 150 تنی آرد سهمیه عشایر اردبیل


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: سهم آرد ماهانه عشایر استان به 300 تن رسیده که 150 تن از سهمیه عشایر اردبیل نسبت به سهمیه اعلامی کم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نوبخت ظهر شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال با بیان اینکه میانگین سرانه آرد توزیعی در استان اردبیل حدود 10.

5 کیلو گرم به ازای یک نفر در ماه است، اظهار کرد: سهم آرد ماهانه عشایر استان به 300 تن رسیده که 150 تن از سهمیه عشایر اردبیل نسبت به سهمیه اعلامی کم شده است.

وی علت عدم دریافت سهمیه آرد ماه های مهر و آبان عشایر خلخال را عدم مکاتبه به موقع و همچنین معرفی نکردن نماینده دریافت آرد از سوی شهرستان عنوان کرد و گفت: با تصویب ستاد آرد و نان استان کلیه امور مربوط به نحوه توزیع آرد سهمیه عشایر استان به عهده فرمانداری های شهرستان استان اردبیل خواهد بود و در صورت عدم مراجعه برای دریافت سهم ماهانه عشایر استان از سوی هرکدام از شهرستان ها سهم آن ماه حذف شده و قابل بازگشت نیست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: تفاوت قیمت آرد دریافتی نانوایان در شهرستان ها نسبت به مرکز استان ناشی از اضافه شدن هزینه کرایه حمل آرد از کارخانه های مستقر در مرکز استان بوده و هرگونه افزایش قیمت نان در استان اردبیل تابع تصمیمات کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 150 تنی آرد سهمیه عشایر اردبیل

کاهش 150 تنی آرد سهمیه عشایر اردبیل