مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:502022-12-24بين الملل

نروژ در سرمایه گذاری میلیاردی در فلسطین اشغالی تجدیدنظر می کند


پس از اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل در افزودن 112 شرکت به «لیست سیاه» به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی، دولت نروژ درصدد تجدیدنظر در خصوص سرمایه گذاری میلیاردی در فلسطین اشغالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آن که شورای حقوق بشر سازمان ملل، 112 شرکتی را که به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی در شهرک های غیرقانونی در اراضی اشغالی در لیست سیاه قرار داد، مقام های رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) اعلام کردند که نروژ قصد دارد سرمایه گذاری های شرکت های خود را در فلسطین اشغالی بررسی کند تا اطمینان حاصل کند که بودجه ها و سرمایه های این کشور برای تجارت یا شهرک سازی در اراضی اشغالی غیرقانونی فلسطینیان صرف نشود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از مقام های رژیم صهیونیستی گزارش کرد که صندوق پول و رفاه ملی نروژ در حال تحقیق در این خصوص است که سرمایه گذاری ها در فلسطین اشغالی به تأمین بودجه شهرک ها یا اداراتی که به صورت غیرقانونی در کرانه باختری ساخته می شوند، کمک نکند.

کانال خبری 12 رژیم صهیونیستی در ابتدا گزارش کرده بود که دولت نروژ به دنبال اطمینان حاصل کردن از این است که بانک های اسراییلی، سرمایه های نروژ را برای شرکت های اسراییلی که در قلمرو فلسطین فعالیت دارند، مورد استفاده قرار ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نروژ در سرمایه گذاری میلیاردی در فلسطین اشغالی تجدیدنظر می کند

نروژ در سرمایه گذاری میلیاردی در فلسطین اشغالی تجدیدنظر می کند