مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:352022-12-24سياسي

دوره های آموزشی دانش افزایی مدیران و اساتید بسیجی برگزار می شود


دبیر قرارگاه تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید گفت: دوره های آموزشی دانش افزایی و توانمند سازی مدیران و اساتید بسیجی در تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه 1401 و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست که با موضوع برگزاری دوره توانمندسازی با هدف دانش افزایی و توانمندسازی مدیران تخصصی معاونت های سازمان بسیج اساتید کشور و استادان بسیجی برگزار شد بیان کرد: این دوره به منظور افزایش دانش، بینش و مهارت های تخصصی مدیران و اساتید بسیجی و در راستای انجام وظایف دینی و انقلابی سازمان و در جهت بالا بردن اشراف و توانمندسازی شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

افزایش اثربخشی فعالیت ها و ارتقای کارآمدی سازمان و عمق بخشی به معرفت دینی، معنویت و بصیرت دینی، تبیین خط مشی ها و سیاست ها و راهکارهای سازمانی از دیگر اهداف این دوره بود که مردانی به آن اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه سخنان خود بر الزامات این دوره تاکید کرده و تحقق سند اعتلای بسیج و پرداختن به مباحث اولویت دار معاونت ها را از جمله الزامات برگزاری این دوره دانست.

وی ضمن بیان اهداف تشکیل قرارگاه افزود: همه اعضای بسیج باید همواره در راستای تحقق عمق بخشی معرفتی و بصیرتی به صورت مستمر کار کنند و دایره سطوح مختلف بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی دانش افزایی مدیران و اساتید بسیجی برگزار می شود

دوره های آموزشی دانش افزایی مدیران و اساتید بسیجی برگزار می شود